حوض ماهی

حوض ماهی

لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم ...
حوض ماهی

حوض ماهی

لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم ...

پرواز

اذان صبحه...

و میخواستم بگم ممنون که از ته دلم شنیدی که دوست دارم

عکس تو روی پروفایلم باشه.

ممنون که حالا یه جایی هستم با اسم تو عکس تو و نگاه تو

ممنون که نگاهم میکنی ... کاش تو هم دوستم داشته باشی

کاش میشد دوتا چای بریزم و بشینیم باهم گپ بزنیم.

امروز داشتم پادکست تو گوش میدادم.

اینکه دقیقا توی همون سنی که من دوست داشتم ماهی پرنده بشم

تو هم دوست داشتی خیلی برام جالب بود.

کاش اونموقع میدونستی که هستم. تو دو قدمی ات. 

کاش قدر همون یکی دو سال میشد باشی میشد باشم.

اونوقت شاید باهم پرواز رو یاد می گرفتیم

امروز از ته دل میخواستم که پیدام می کردی. آخه حتی خیالشم قشنگه

اذان میگه و من به تو فکر میکنم. به نگاهت به سبک لباس پوشیدنت 

به کارات به حرفات. و نیمه گمشده ای رو میبینم که واقعا میتونم

بهش بگم خیلی مردی!!!!





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد