حوض ماهی

حوض ماهی

لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم ...
حوض ماهی

حوض ماهی

لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم ...

شب نگاری

می نویسم حرف هایی که نمیشه گفت. شاید هم کسی حوصله ی

شنیدنش رو نداره. تو روزایی که‌ آدم ها تو دل فضای مجازی جور دیگه 

ای غرق میشن اینجا مثل یه قایق چوبی آرومه که بشینی  و ساعت ها

توی افق ماهی بگیری...

البته مثالم برای کسی که اسمش ماهیه مناسب نبود ولی در مثل

که مناقشه نیست...

هشتگ شب ها که شما میخوابین من بیدارم!


پ‌ن:  شب باشد شاعر باشی یاری در کار نباشد در فکر باشی 

و از همه عجیبتر تر واژه هایی که مدت هاست شعر نمی‌شوند... 


نظرات 1 + ارسال نظر
رضوان سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 08:09 http://nachagh.blogsky.comy

سلام ماهی جونی.ممنون وبلاگم را خوندی و نظر دادی ،زیبایی از آن قلب مهربون شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد